O BNG-AA NON APOIARÁ A PROPOSTA DO PSOE NO PLENO DE ORGANIZACIÓN

IMG_0928Rubén Arroxo dixo que “en menos de 50 días o PSOE xa incumpre un dos acordos tomados co BNG – AA para a investidura da alcaldesa”

Os nacionalistas criticaron que “por primeira vez en moitos anos, se celbre un pleno sen ter convocado unha xunta de portavoces”

Lugo, 9 de xullo 2015. O voceiro do BNG-AA no concello de Lugo, Rubén Arroxo, anunciou que a formación que representa non lle dará o seu apoio á proposta de organización que o PSOE defenderá este venres no pleno da corporación municipal. Arroxo volveu criticar a actitude do novo equipo de goberno que “en ningún momento quixo dar a cara diante da xunta de portavoces que é órgano axeitado para tratar todo o relativo á organización e funcionamento do concello”.

Rubén Arroxo dixo que “en menos de 50 días o PSOE xa incumpre un dos acordos tomados co BNG – AA para a investidura da alcaldesa”. Arroxo explicou que “de xeito encuberto, vaise dificultar a participación e a asistencia da xente e dos colectivos aos plenos municipais”. Este era un dos 7 puntos  acordados entre o BNG-AA e o PSOE para a investidura da alcaldesa “e agora atopamos que, sen consulta ao resto dos grupos, o PSOE vai impoñer que os plenos se celebren polas mañás, cando a maior parte da xente está a traballar” dixo Arroxo.

Así mesmo, o voceiro do BNG-AA afirmou que “é indignante que, en moitos anos e por primeira vez neste concello, se celebre un pleno sen que, previamente, se teña convocado unha xunta de portavoces”. Arroxo dixo que “semella que a alcaldesa se sinte segura co apoio do PP e menospreza aos grupos de esquerda e ás novas incorporacións á corporación que, no seu conxunto, superan en votos ao PSOE e mesmo ao PP”.

O BNG-AA NON APOIARÁ A PROPOSTA DO PSOE NO PLENO DE ORGANIZACIÓN