A CANDIDATURA DO BNG É A PRIMEIRA QUE SE PECHA OFICIALMENTE E NA QUE RUBÉN ARROXO OPTARÁ Á ALCALDÍA DO CONCELLO DE LUGO

O BNG aprobou en asemblea a candidatura ao concello de Lugo para as eleccións municipais

IMG_8620

Suso Méndez (Suso de Navia) pechará a candidatura "como xesto de recoñecemento aos 42 anos de entrega ao nacionalismo"

Lugo, 26 de febreiro de 2019. A asemblea local do BNG en Lugo aprobou a única proposta de candidatura presentada para concorrer ás vindeiras eleccións municipais do mes de maio. Rubén Arroxo encabezará a candidatura que estará pechada por Suso Méndez (Suso de Navia). Arroxo sinalou que "a presenza de Suso Méndez é un recoñecemento aos 42 anos de entrega ao nacionalismo e ao seu traballo en diversas plataformas como a das preferentes en Lugo".

O BNG xa presentara, a mediados de decembro, o primeiro tramo da candidatura e agora complétanse os nomes das 25 persoas que conformarán a candidatura. Arroxo destacou, tamén, "a incorporación de mocidade e de persoas que teñen unha recoñecida traxectoria profesional en diversos ámbitos". A candidatura do BNG esta formada por 25 persoas e destaca a implicación social de gran parte das integrantes e a súa participación en movementos culturais, veciñais, sociais e sindicais.

"Buscamos que estivesen representados diferentes sectores profesionais e contar cunha variada presenza de persoas vencelladas a colectivos sociais" dixo Arroxo e sinalou a inclusión na candidatura de persoal da sanidade, funcionarios, deportistas, persoas xubiladas, profesionais independentes, autónomos, persoal do ensino e da universidade, estudantes, etc...

Candidatura

1.    Rubén Arroxo Fernández