O BNG reclamará no Congreso a conexión por autovía de Lugo con Compostela e Ourense.

Autovía A-54

Olalla Rodil afirmou “ningún dos partidos estatais vai traer solución para o problema da conexión de Lugo co resto país”

Lugo, 6 de abril 2019. A candidata ao Congreso por Lugo, Olalla Rodil, reclamou a construción total da A54 (autovía a Compostela) e a reactivación do proxecto da A56 (autovía Lugo-Ourense). A nacionalista reclamou que “Lugo non se pode permitir máis o abandono co resto do país, precisa infraestructuras axeitadas, éabsolutamente inadmisíbel que a veciñanza das comarcas de Lugo, de todas elas, teña que padecer as gravísimas consecuencias desta descrimanción que padecemos”.

O BNG esixe o dereito da veciñanza luguesa a contar cunhas infraestruturas en correctas e en condicións, que vertebren o territorio e garantan a seguridade na condución. Rodil sinalou “é unha tomadura de pelo que veñan pór outra pedra a unha infraestrutura en construción xa fai 30 anos”. Por iso, o BNG reclama unha infraestruturas dignas, na que as luguesas e lugueses poidamos circular e ter comunicación directa coa capital do país e co resto de provincias, “Lugo ten que estar no mapa”

A ribeirega sinolou “para rachar con esta situación debemos ter claro que este 10 de novembro temos que apostar por nós, porque se nós confiamos en nós mesmas teremos todo o que nos propoñamos, ninguén o fai, como se pode ver nos últimos orzamentos pactados entre o PSOE e Podemos no que vimos que Galiza quedou desaparecida”

Sumar voto de país.