“QUEREMOS CONSTRUÍR UN CONCELLO QUE FUNCIONE, UN CASTROVERDE CON FUTURO” DIXO XOSÉ GÓMEZ

CandidaturaCastroverde_conMarioOuteiroO BNG-Asembleas Abertas presentou en Castroverde a candidatura coa que concurrirá ás eleccións municipais de maio, “ a máis adecuada para pilotar o despegue do noso Concello” defendeu Xosé Gómez.

Gómez agradeceu o compromiso “necesario” das persoas que “sen ser militantes do BNG apostan polo nacionalismo galego como proxecto de futuro para este país e para Castroverde.”

Castroverde, 3 de maio de 2015. O BNG – Asembleas Abertas presentou en Castroverde a candidatura coa que concurrirá ás eleccións municipais de maio. No acto, celebrado na Praza do Concello, participaron Iria Castro, integrante da candidatura, o candidato do BNG-Asembleas Abertas á Alcaldía de Castroverde, Xosé Gómez, e o Delegado de Cultura na Deputación de Lugo, o nacionalista Mario Outeiro.

Xosé Gómez agradeceu o compromiso “necesario” das persoas que “sen ser militantes do BNG apostan polo nacionalismo galego como proxecto de futuro para este país e para Castroverde”. O candidato nacionalista sinalou que “a candidatura do BNG-Asembleas Abertas é a candidatura máis adecuada para pilotar o despegue do noso Concello”.

Pola súa banda, Iria Castro destacou que a candidatura do BNG-Asembleas Abertas é “xente preparada, coherente, con ilusión” e, engadiu, “sabemos e queremos transformar este Concello nun Concello con futuro” dixo Castro.

Propostas de futuro para Castroverde

A moza Iria Castro, referiuse tamén a problemas que está a sufrir Castroverde como o desemprego e a emigración, “especialmente a xuvenil”, dixo. Así, sinalou como propostas do BNG-Asembleas Abertas o impulso ao cooperativismo agrario, gandeiro e forestal, a organización de cursos formativos e apoio a producións alternativas e ecolóxicas, o fomento da feira quincenal para comercializar esta produción e o necesario apoio ao comercio local e ás traballadoras e traballadores autónomos.

Do mesmo xeito, Gómez indicou tamén que desde o BNG-AA “non imos vender fume, temos propostas concretas e estudadas, como é a necesidade de creación de depuradoras de augas residuais en todos os núcleos de poboación e traídas de auga potable por todo o Concello. A posta en marcha dun plan de reciclaxe e dunha planta de compostaxe comarcal ou a extensión de internet e banda ancha a todo o Concello.” dixo o nacionalista.

Así mesmo, Xosé Gómez tamén quixo adiantar outras propostas do BNG-Asembleas Abertas, neste sentido destacou a necesidade de realizar “unha xestión pública da residencia e centro de día, a ampliación e mellora do programa SAF, a creación dunha escola infantil ou a programación de actividades para persoas maiores nos Centros Sociais das parroquias” entre outras.

Democracia, traballo, transparencia e honradez

Por último, Xosé Gómez quixo deixar claro que “as e os integrantes da candidatura do BNG-Asembleas Abertas presentámonos co convencemento de que o nacionalismo galego é garantía de democracia, traballo, transparencia e honradez para Castroverde” e, sinalou, “Queremos un goberno transparente e que a veciñanza e as súas organizacións (asociacións, partidos políticos…) estean presentes nas tomas de decisións.” dixo Gómez.

CANDIDATURA DO BNG-ASEMBLEAS ABERTAS DE CASTROVERDE

1. XOSÉ GÓMEZ FERNÁNDEZ