Sabela Pérez, concelleira do BNG en Becerreá

Celebrarase unha concentración na praza do Concello ás 12 horas o vindeiro 11 de decembro, Dia Mundial das Montañas

Sabela Pérez, concelleira do BNG en Becerreá “é preciso xa un ordenamento xusto sobre o territorio, os macroproxectos están pondo en perigo o potencial gandeiro e medioambiental dos Ancares”

O BNG apoia a mobilización convocada por Eólica Así Non en Becerreá

Becerreá, 06 de decembro de 2022.- O Bloque Nacionalista Galego apoia a mobilización en Becerreá convocada pola coordinadora Eólica Así Non, a que se realizará o vindeiro domingo 11 de decembro, ás 12 horas na praza do Concello.

Esta  mobilización convocada por diferentes colectivos sociais e sindicais co desenvolvemento de diferentes actos por toda Galiza, para reivindicar e defender no Día Mundial das Montañas o dereito a vivir no rural e a defensa dun desenvolvemento da enerxía eólica de forma xusta.

Os Ancares é unha das comarcas afectadas polo boom eólico das grandes corporacións enerxéticas, co promoción de parques eólicos como Chao do Marco, Restelo, Pena do Pico ou Levante.

A concelleira do BNG en Becerreá, Sabela Pérez, declarou “é preciso xa un ordenamento xusto sobre o territorio, os macroproxectos están pondo en perigo o potencial gandeiro e medioambiental dos Ancares”