O BNG leva ao pleno municipal a reprobación do conselleiro de sanidade, Julio García Comesaña

Digna Lagarón nunha das mobilización pola recuperación dos servizos sanitarios en Castro de Rei, arquivo (1)

Digna Lagarón, concelleira do BNG en Castro de Rei “a actitude da consellería co noso concello é inaceptábel; é unha obriga coa veciñanza levar a cabo esta proposta”

Ante a falta de medidas para frear a perda de servizos e persoal dos centros médicos do concello, o BNG demanda esta iniciativa para que se adopten medidas urxentes para a recuperación dos servizos sanitarios

Castro de Rei, 19 de xaneiro de 2023.- O Bloque Nacionalista Galego presenta no pleno deste venres a solicitude de reaprobación pública do conselleiro de sanidade, Julio García Comesaña, por mor da deterioración dos servizos da sanidade pública no concello.

Castro de Rei leva soportando dende antes da pandemia da COVID-19 un desgaste paulatino nos seus servizos sanitarios, como o peche indiscriminado do consultorio de Castro de Rei ou a falta de persoal facultativo para a poboación. Entre todo isto, o BNG impulsou diferentes iniciativas para denunciar e solucionar esta circusntancia, inclusive celebrar unha xuntanza co conselleiro para superar este contexto, da que non se obtivo resposta.

Digna Lagarón, concelleira do BNG en Castro de Rei, declarou “a actitude da consellería con Castro de Rei é inaceptábel, estamos a soportar recorte tras recorte nun servizo vital para a veciñanza e o BNG non está disposto a consentir isto”

Neste senso, a concelleira destacou os riscos que supón este deterioro dos servizos sanitarios de Castro de Rei “moitas veciñas e veciños viron afectadas as súas doenzas por non ter un servizo sanitario ao que acudir con plenas garantías, están vulnerando o dereito á saúde e poñendo ao persoal sanitario, que traballa aquí, contra as cordas”

Por todo isto, Digna Lagarón subliñou “é unha obriga coa veciñanza levar a cabo esta proposta, por isto demandamos a reprobación pública do conselleiro e que o Goberno da Xunta de Galiza adopte de forma urxente as medidas precisas para contar con todos os servizos sanitarios, Castro de Rei non pode soportar un día máis coa sanidade baixo mínimos”