Cristina López presenta novas actividades para o Mercado Municipal e a Praza de Abastos

A concelleira de Participación destacou que coas novas actividades “continuamos a promocionar e dinamizar a Praza e o Mercado”

As actividades terán lugar entre as 11:00 e as 14:00 nas mañás dos sábados de agosto

Lugo, 02 de setembro de 2021. A concelleira de Participación e Servizos para a Veciñanza, Cristina López, anunciou que coa volta de setembro continúan as actividades infantís da Praza de Abastos e do Mercado Municipal de Quiroga Ballesteros. A concelleira de Participación explicou que “seguimos a traballar na promoción da Praza e do Mercado, con actividades diversas que acheguen estas instalacións á veciñanza”.

As novas actividades infantís terán lugar nas mañás dos sábados, co obxectivo de "facilitar que as nenas e nenos poidan divertirse e aprender mentres as familias realizan as súas compras na Praza de Abastos e no Mercado Municipal". As actividades, que foron un éxito de asistencia antes do verán, celebraranse os sábados de setembro 11 e as 14 horas. As actividades consisten en obradoiros de reciclaxe, creatividade e cociña, adaptadas ás idades das nenas e nenos presentes.

A concelleira de Participación afirmou que "continuamos a promocionar a Praza e o Mercado para facilitar que toda a veciñanza poida coñecer os productos de primeira calidade que se comercian nestas instalacións". Cristina López animou á veciñanza a "realizar as súas compras na Praza e no Mercado e desfrutar da atención personalizada das e dos distintos comerciantes da instalación"