“VOTAR AO BNG-ASEMBLEAS ABERTAS É GARANTÍA DUN BEGONTE VIVO, DEMOCRÁTICO E CON FUTURO”

Fotografia_candidatura_Begonte“Querémoslle ao noso Concello, por iso co BNG-Asembleas Abertas no goberno de Begonte traballaremos incansablemente para construír un Begonte con futuro”, dixo María Xosé Pardo.

Begonte, 11 de maio do 2015. O BNG-Asembleas Abertas presentou a candidatura coa que concorrerá ás eleccións municipais no concello de Begonte. María Xosé Pardo Redondo, de 26 anos, debuta como candidata a alcaldía, aínda que xa participou en candidaturas do BNG na localidade en ocasións anteriores.

A candidata nacionalista defendeu que “votar ao BNG-Asembleas Abertas é garantía dun Begonte vivo, democrático e con futuro”. “Queremos construír un Concello aberto ás veciñas e veciños, con transparencia, traballo, honradez e ilusión para construír entre todas e todos un Begonte mellor” sinalou.

María Xosé Pardo Redondo defendeu que co BNG-Asembleas Abertas “o concello terá un papel activo favorecendo o desenvolvemento económico. Impulsará o autoemprego asociado á agricultura e á gandeiría, aproveitando as nosas potencialidades neste ámbito para crear postos de traballo”, dixo.

“Begonte necesita servizos que favorezan a conciliación da vida laboral e familiar, que contribúan a que  a xente nova quede aquí. A  construción dunha gardería é unha prioridade para nós”, defendeu María Xosé Pardo.

O coidado e valorización do patrimonio natural e cultural, habilitar os locais socias nas parroquias para usos culturais e deportivos das distintas asociacións, porlle fin á situación de abandono do concello, amañando as estradas e comunicacións e esixíndolle á Xunta e a Fomento que tomen medidas para correxir as inundacións, son outras das propostas do BNG-Asembleas Abertas que defendeu a candidata nacionalista.

“Querémoslle ao noso Concello, por iso co BNG-Asembleas Abertas no goberno de Begonte traballaremos incansablemente para construír un Begonte con futuro”, concluíu María Xosé Pardo.

CANDIDATURA DO BNG-ASEMBLEAS ABERTAS

CONCELLO DE BEGONTE