Arroxo proponlle a Jaime Castiñeira que emule a Joaquín G. Díez e viaxe a Santiago en ferrocarril
O voceiro do BNG Asembleas Abertas cualificou como lamentable que o deputado do PP en Madrid veña a presumir a Lugo duns servizos ferroviarios que non existen
Arroxo pediu servizos ferroviarios de cercanías que sexa útil para a maioría das persoas e pensado para cubrir os miles de desprazamentos entre as vilas e cidades galegas
Lugo, 4 de abril de 2016. O voceiro do BNG Asembleas Abertas no concello de Lugo, Rubén Arroxo, despois de ver a viaxe mediatica a Madrid do deputado no congreso español, Joaquín García Díez propúxolle ao actúal voceiro do PP no concello de Lugo e parlamentario no Parlamento Galego, Jaime Castiñeira, que emule ao seu compañeiro de partido e faga a viaxe a Santiago en Ferrocarril. O voceiro do BNG Asembleas Abertas cualificou como lamentable que o deputado do PP en Madrid veña a presumir a Lugo duns servizos ferroviarios que non existen e acusou aos populares de querer enganar aos lucenses que xa coñecemos cales son os servicios ferroviarios que chegan á nosa cidade e cales foron as políticas do PP neste eido.
O BNG Asembleas Abertas xa reclamou, en numerosas ocasións, o goberno do estado unha mellora das comunicacións con Lugo a través do ferrocarril. Arroxo lembrou que o concello de Lugo xa aprobou unha iniciativa do BNG Asembleas Abertas para solicitar ao goberno central que inicie os estudos correspondentes para proxectar nun prazo coherente liñas ferroviarias de conexión entre Lugo e Compostela e entre Lugo e A Mariña. Ademais os nacionalistas xa teñen demando que se artellen os mecanismos necesarios para dotarnos de liñas de tren frecuentes e rápidas para unir as cidades de Lugo e da Coruña e de Lugo e de Ourense polo trazado xa existente. Rubén Arroxo sinalou que é necesarios unha mellora do servizo de cercanías que une os concellos polos que pasa o trazado existente con Lugo.
Arroxo lembrou que mentres que no resto de Europa se potencia o uso do ferrocarril coma transporte público e de vertebración territorial, en Galiza en xeral e en Lugo en particular, quedamos totalmente fóra destas infraestruturas. As conexións das que dispón Lugo cas outras cidades galegas en tren ordinario constan de tres ao día á Coruña e unha ao día a Ourense, ambas con tempo de traxecto superior á hora e media, algo que directamente disuade de usar este sistema como transporte de cercanías.
Arroxo criticou o desmantelamento dos servizos ferroviarios sufrido nos últimos anos e sinalou que A solución non pasa por poñer liñas de alta velocidade por todas as cidades, liñas de alto custe, grave impacto ambiental e dunha utilidade absurda para unir distancias inferiores aos 300km, senón que precisamos vertebrar Galiza a través de trens de cercanías para poder achegarnos dunha forma rápida, barata, ecolóxica e segura aos diferentes núcleos de poboación do país, e dende aí termos liñas de comunicación de alta velocidade co resto de territorios europeos