O BNG Asembleas Abertas pide que un modelo participativo para deseñar o transporte público
Non pode quedar unicamente nas mans da empresa concesionaria, as entidades, asociacións e colectivos teñen que poder opinar e o concello ten que ter a última palabra dixo Arroxo
Rubén Arroxo dixo que entre as propostas que levará o seu grupo haberá unha para crear un modelo de transporte intermodal bicibus
Lugo, 11 de febreiro de 2016. O voceiro do BNG Asembleas Abertas no concello de Lugo, Rubén Arroxo, sinalou a respecto da concesión de transporte público que o deseño do modelo de transporte para Lugo non pode quedar unicamente nas mans da empresa concesionaria e propuxo que o concello estableza cauces de participación para que as entidades, asociacións e colectivos teñen que poder opinar. O goberno municipal ten que establecer cauces para que calquera veciña ou veciña, colectivo ou entidade poida facer aportacións .
Arroxo ofreceu ao BNG Asembleas Abertas como canle para presentar propostas para todas aquelas persoas queiran facer aportacións.Para o BNG Asembleas Abertas está claro que Lugo precisa dunha revisión a fondo das liñas de autobuses pero esa revisión tense que facer contando coas aportacións de toda a corporación, dos colectivos, das entidades e tamén de persoas que, a título individual, poden mellorar o funcionamento dos buses. Rubén Arroxo anunciou que o BNG Asembleas Abertas transladará, ao longo deste ano, propostas neste senso.
Rubén Arroxo dixo, sobre o modelo de transporte público, que é o concello quen ten que ter a última palabra. Arroxo coincidiu co voceiro do goberno municipal en que a empresa é quen ten máis experiencia para facer unha proposta, pero o concello é quen ten que tomar a decisión final e lembrou que as empresas teñen os seus intereses particulares e o concello ten que velar polos intereses dos lucenses que son quen paga o servizo.
Servizo intermodal bicibus
A primeira das iniciativas que o BNG Asembleas Abertas lle presentará ao goberno municipal, para mellorar e optimizar o servizo público de transporte, será a de crear un sistema intermodal bicibus que permita que usuarios do transporte público poidan transportar as súas bicicletas dentro dos autobuses. Rubén Arroxo lembrou que na concesión está contemplada a compra de 12 novos autobuses e sinalou que os novos autobuses urbanos deberan ter un lugar para que os ciclistas poidan transportar as súas bicicletas dentro dos buses. Arroxo indicou, tamén, que o servizo de transporte urbano debería estar vencellado ao de préstamo de bicicletas e a tarxeta do bus debería servir, tamén, para o servizo de préstamo de bicicletas no momento en que este se poña en marcha de novo.