O BNG pide un plan para atender a posible chegada de refuxiados procedentes de Siria

IMG_1301Rubén Arroxo apelou á “solidariedade internacionalista” e afirmou que “isto non é caridade se non unha obriga”

Lugo, 2 de setembro de 2015.  O BNG fixo un chamamento ao goberno local de Lugo para que estableza un plan de atención ás persoas ante a posible chegada de refuxiados procedentes do conflito bélico de Siria. Arroxo dixo que “non se pode agardar á chegada de persoas refuxiadas para tomar decisións, débese facer unha previsión” e engadiu que “unha administración como o concello de Lugo debe ter a sensibilidade suficiente sobre este tipo de asuntos”.

Arroxo dixo que o concello deberá contactar con entidades humanitarias que xa están a colaborar na atención a refuxiados e inmigrantes “por que coñecen cales son as problemáticas a resolver e que medidas se deben tomar”. Rubén Arroxo advertiu que “non se debe utilizar este asunto e tachou de irresponsables aos que promoven o medo coa a chegada de inmigrantes e refuxiados e ameazan co efecto chamada”.

O voceiro do BNG -  Asembleas Abertas lembrou que “siria era un país estable ata fai moi pouco e neste momento vemos como os seus habitantes están a sufrir os desastres dunha guerra que non provocaron” e engadiu que “unha situación coma esta pode xurdir en calquera país e lembramos como moitos galegos e galegas tiveron que exiliarse por motivos similares durante século XX baixo a o réxime franquista”. Arroxo apelou á “solidariedade internacionalista” e afirmou que “isto non é caridade se non unha obriga”.