FERREIRO: "COMO ACTIVIDADE PARALELA AO TORNEO, HABERÁ ACTIVIDADES DE PROMOCIÓN DO XADREZ AO LONGO DE TODO O MES DE XUÑO NO CENTRO DA CIDADE"

Rubén Arroxo e Maite Ferreiro presentan o torneo de xadrez Festa Final, que se celebrará o vindeiro 2 de xuño

O Goberno de Lugo e a Asociación cultural Xaquedrum levron adiante un ciclo de actividades ao longo de todo o curso escolar para promocionar o xadrez nas rúas e nos centros de ensino

Ferreiro: "Como actividade paralela ao torneo, haberá actividades de promoción do xadrez ao longo de todo o mes de xuño no centro da cidade"

Lugo, 21 de maio de 2024. O Tenente Alcalde do Concello de Lugo, Rubén Arroxo e a concelleira de Cultura, Turismo e Promoción da Lingua, Maite Ferreiro, presentaron as actividades previstas para o mes de xuño dentro do ciclo "Xadrez para todas", orientado ás e aos escolares e a toda a veciñanza de Lugo, co obxectivo de "espertar a curiosidade e o interese polo xadrez, achegando ás familias sobre as vantaxes que a súa práctica representa sobre a dimensión educativa", explicou Maite Ferreiro.

O mes de xuño comezará co torneo de xadrez "Festa Final", que terá lugar na praza Maior na tarde do 2 de xuño. O torneo, orientado a xogadores federados, será totalmente gratuíto e contará con 120 prazas divididas en 6 categorías (menores de 8, 10, 12 e 14 anos, categoría familiar e categoría absoluta). As persoas interesadas en participar no torneo deberán realizar a inscrición contactando coa asociación cultural Xaquedrum.

Como actividade paralela, o xadrez sairá á rúa todas as tardes de luns a venres entre o 3 e o 20 de xuño. Instalarase un   xadrez   xigante, varios xadreces convencionais e daranse clases de iniciación. Desta forma, todas as persoas que o desexen poderán xogar ao xadrez. Trátase dunha actividade totalmente gratuíta que non precisa de inscrición previa.

Maite Ferreiro destacou "o grande interese que está a achegar o xadrez na poboación", e engadiu "a práctica do xadrez supón un magnífico instrumento para adquirir unha maior axilidade mental e unha serie de habilidades sociais tales como a capacidade de concentración e de síntese, ademais de mellorar a memoria, o cálculo, a toma de decisións ou a creatividade".