RUBÉN ARROXO DIXO QUE NO MODELO DE MOBILIDADE PARA LUGO AS BICICLETAS SON PARTE DA PAISAXE E NON TEMOS QUE CREAR CÁRCERES EN FORMA DE CARRIL-BICI
O carril-bici é do século XX, no XXI hai que apostar pola convivencia nun tráfico calmado
O pleno do concello de Lugo aprobou, en setembro, unha iniciativa do Colectivo Masa Crítica na que se contemplaba reducir a 30 km/h a velocidade nas rúas da cidade
Lugo, 1 de febreiro de 2016. En relación á información aparecida nalgún medio de comunicación sobre un proxecto de creación de carrís-bici o voceiro do BNG-Asembleas Abertas, Rubén Arroxo, afirmou que o carril-bici é do século XX, no XXI hai que apostar pola convivencia nun modelo de tráfico calmado. O voceiro do BNG-Asembleas Abertas indicou que a día de hoxe non ten sentido executar obras en toda a cidade para encher Lugo de carrís-bici xa que esto suporía contrapoñer os espazos para as bicicletas cos espazos dos peóns e dos automóbilies e engadiu non se trata de aillar espazos se non de fomentar a súa convivencia.
Hai que investir os cartos en avanzar na peonalización pero non en crear infraestruturas que están obsoletas antes de construírse sinalou Arroxo sobre os carrís-bici, aos que se referiu, e dixo no modelo de mobilidade para Lugo as bicicletas son parte da paisaxe e non temos que crear cárceres en forma de carril-bici. Trátase de optimizar os recursos e non investir cartos en proxectos de obras que nunca se farán e, no caso de facerse, non mellorarán a vida das persoas.
O pleno do concello de Lugo aprobou, en setembro, unha iniciativa do Colectivo Masa Crítica na que se contemplaba reducir a 30 km/h a velocidade nas rúas da cidade. Arroxo explicou que para que as bicicletas poidan circular pola cidade non é necesario crear carrís-bici é suficiente calmar o tráfico dos coches e, en algunhas vías, pódense crear espazos seguros para os ciclistas con sinalización horizontal. O custo deste tipo de actuacións ten que ser mínimo dixo Arroxo e engadiu se non voltamos a facer infraestruturas pensando nos beneficios das construtoras e non na utilidade para as persoas.
Aparcadoiros para bicicletas
Rubén Arroxo lembrou que a iniciativa aprobada polo pleno o pasado 24 de setembro tamén incluía a instalación, en varios puntos da cidade, de aparcadoiros de bicicletas e para a recuperación do sistema público de préstamo de bicicletas. Arroxo sinalou que o goberno municipal, ata o de agora, non moveu un dedo para poñer os aparcadoiros nin para poñer a funcionar o sistema de préstamo, a pesares de que son intervencións relativamente baratas.