Os sumidoiros da rúa Pintor Corredoira permanecen atascados despois das obras de pavimentación

IMG_4789Residentes da zona trasladaron as súas queixas ao BNG – AA tras as choivas dos días pasados e ante a pasividade do goberno local

Rubén Arroxo denunciou, tamén, o mal estado da intersección de Pintor Corredoira coa rúa Armórica polo soterramento dunha canalización

Lugo, 17 de febreiro de 2016. Rubén Arroxo denunciou o estado no que quedou o sistema de recollida de augas pluviais da rúa Pintor Corredoira despois das obras de pavimentación que recentemente se realizaron. Arroxo comprobou persoalmente como a maior parte dos sumidoiros están completamente atascados. Residentes da zona trasladaron as súas queixas ao BNG – AA tras as choivas dos días pasados e ante a pasividade do goberno local.

IMG_4783“O pavimento xa comenza a estar en mal estado e a esto contribúe que os sumidoiros estén atascados” explicou Arroxo que lembrou que esta rúa foi asfaltada recetemente con fondos procedentes dos remanentes municipais “obras acordadas polo PP e PSOE para gastar preto de 5 millóns de euros e periodo electoral”. O voceiro do BNG – Asembleas Abertas denunciou, tamén, o mal estado da intersección de Pintor Corredoira coa rúa Armórica polo soterramento dunha canalización.