“A peonalización da ronda da Muralla ten que ser un obxectivo para cidade” dixo Rubén Arroxo

“A peonalización da ronda da Muralla ten que ser un obxectivo para cidade” dixo Rubén Arroxo

IMG_1784 Dende o BNG – Asembleas Abertas plantéxase un proposta na que exista un único carril de tráfico calmado, amplas beirarrúas e espazo para o uso da bicicleta

Reducir o tráfico na Ronda da Muralla é a oportunidade de gañar un espazo para as persoas e promover o comercio e a hostalería nun lugar privilexiado ao carón dun elemento Patrimonio da Humanidade

Lugo, 17 de setembro de 2015. O voceiro do BNG – Asembleas Abertas, Rubén Arroxo, anunciou que a formación que representa incluirá entre os seus obxectivos a peonalización íntegra da Ronda da Muralla. Esta proposta plantexa unha ronda na que exista un único carril de tráfico calmado, amplas beirarrúas e espazo para o uso da bicicleta. Arroxo dixo que “a peonalización da Ronda da Muralla ten que ser un obxectivo para a cidade e hai que abrir o debate”.

Arroxo afirmou que “durante os días pasados os lucenses vivimos perfectamente sen circular pola Ronda e este é o momento de avanzar nun Lugo á altura do século XXI”. O voceiro do BNG-Asembleas Abertas explicou que “se mantería un carril de tráfico calmado para dar servizo e permitir a circulación” pero “evitaríase que a Muralla continúe estando rodeada permanentemente de vehículos e convertida nun lugar hostil para peóns e ciclistas”.

Dentro da proposta dos nacionalistas encadrase a necesidade de configurar un sistema de transporte público axeitado e compatible co calmado do tráfico, a priorización do peón como figura principal e a potenciación do uso da bicicleta. Arroxo dixo que “reducir e calmar o tráfico na Ronda da Muralla é a opIMG_1779ortunidade de gañar un espazo para as persoas e promover o comercio e a hostalería nun lugar privilexiado ao carón dun elemento Patrimonio da Humanidade”.

“Outra das razóns para acometer esta importante transformación está na necesidade de preservar fisicamente a Muralla que, a día de hoxe, está sometida a todas as vibracións provocadas polo tráfico rodado” explicou Rubén Arroxo quen afirmou que “Lugo leva retraso en apartar a circulación de vehículos dun monumento como é a Muralla” e puxo o exemplo doutras cidades con monumentos significativos como é o caso do acueduto de Segovia.

“A peonalización da ronda da Muralla ten que ser un obxectivo para cidade” dixo Rubén Arroxo